blondinjosssan

Direktlänk till inlägg 25 april 2010

OMG!!:)

Av Josefina - 25 april 2010 00:02

  Är så jävla glad för ngra av mina kompisars basketlag har gått vidare till final i en basket cup i skövde !:d dom äger...<33 jag vet att dom kaan vinna hela cupen .! kom igen tjejer!!!:P idag har jag cvarit med samantha o vi var på gränby centrum o kolla runt  oflumma . sen så tvinga hon mej att vara vid en telia affär för att hon skulle göar en sak..! XD  det dröjde en halvtimme . sen nr vi hade varit där gick vi hem t tråkgärdet igen o gjorde igentig.. efter tuyp 10 min gick jag hem o åt pizzzza mums....!:D  när jag hade ätit j'gick jag hem t älskade syster för jag ska sova hät..<33 nu sitteer jag här vid datan o fixar med nya bloggen o tänker vad fann ska jag skriva om för att min blogg ska vara intressant..? vill ju inter att ni ska tycka den e långtråkig så snälla säg saningen om vad ni tycker o min blogg o vad jag kan ändra på o skriva om för deär viktigt vill värkligen att ni ska tycka den e br

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefina - 24 april 2010 23:57

hade inget att göra så tänkte vrf inte skaffa blogg..?:P så det gjorde jag igentligen hart jag inte tid med en blogg men fixar när jag orkar o har tid..<33 men vet typ inte vad jag ska skriva om så snälla ge mej tips vad man kan göra o lägga ut..:...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards